eerste weken - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Miranda en Aad - WaarBenJij.nu eerste weken - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Miranda en Aad - WaarBenJij.nu

eerste weken

Door: miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda en Aad

22 Mei 2015 | Italië, San Felice del Benaco

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer. We zijn alweer ruim 6 weken in Italië. Het zijn wel weken geweest waarin we hebben moeten wennen aan alles. Maar het eten de wijn en het prachtige uitzicht vanuit de camping went snel! Het heeft even geduurd maar we staan nu op een fijne plek op de camping. In eerste instantie stonden we ongeveer 5 meter van de afvalverwerking en op een vierkante postzegel. Alle 40 accomodaties zijn nu op orde en de eerste gasten zijn alweer naar huis. Morgen hebben we 21 aankomsten en eind mei zitten we helemaal vol.
We zijn een dagje naar Tremosine en Limone geweest wat ook weer prachtige uitzichten gaf over het meer. Het meer ziet er elke dag anders uit en onze eerste fikse onweersbui hebben we ook gehad waarbij we aan de tentstokken hingen. Vandaag was het kraakhelder weer en zagen we dat het weer gesneeuwd had op de Monte Baldo. Nu snel naar bed want morgen vroeg op voor de eerste uitcheck van 8 uur.

Arriverderci

• 23 Mei 2015 - 10:29

Michelle:

Hallo lieverds! Ik ben heel trots op jullie!
    Geniet maar lekker van de wijntjes, het lekkere eten en de mooie uitzichten.
    Tot in september xxx love you